Anda yang ke

Thursday, January 6, 2011

"From XXL ke S"



Sebelum 65.5kg

sebelum 65.5kg & selepas 40kg


Selepas 40kg
Hebatnya, selepas 5 bulan menggunakan produk Herbalife, saya telah kehilangan 12.5 kg. Dan dalam 9 bulan saya telah kehilangan 15.5 kg. Saya merasa lebih sihat, lebih yakin pada diri dan lebih cantik daripada sebelumnya. Mari kite lihat hasilnya dia selepas menggunakan produk ini.

sebelum 58kg & selepas 71kg

Menjadi terlalu kurus (underweight), kronik lelah dan lemah merupakan keadaan biasa bagi Aaron William. "Tidak peduli apa yang saya lakukan saya tidak boleh naikkan berat badan," jelas Aaron.
"Saya telah mendapatkan 13 kg dan 25 cm jisim otot, dari Januari hingga Mac. Sepanjang mengamalkan Herbalife, saya belajar untuk membuat pilihan makanan yang lebih baik

"Herbalife adalah alat bagi kita untuk membuat semua impian dan keinginan kita menjadi kenyataan Dan saya akan menggunakan produk ini seumur hidup..!!"

No comments:

Blue Flower Design Pointer